خدا شناسی
           
جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, :: 1:55
امین عباسیان
           
جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, :: 1:50
امین عباسیان
           
چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, :: 1:4
امین عباسیان
           
چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, :: 1:2
امین عباسیان

 

امروزه،ارتباطات از ضروریات زندگی است.هم اکنون اینترنت با رشدی بسیار سریع و با استفاد از فن آوری ارتباطات موجب به دنیا آمدن چندین صنعت جدید نیز شده است ...
کلید برقراری ارتباطات کامپیوتری خوب ،به ویژه نوع راه دور آن ،مودم است . این وسیله کوچک هر کامپیوتری را به کامپیوتری دیگر که فاصله زیاد با یکدیگر دارند مرتبط کند.

 



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 8:48
امین عباسیان

كارت صدا يكي از عناصر سخت افزاري استفاده شده در كامپيوتر است كه باعث پخش و ضبط  صدا( صوت)  مي گردد. قبل از مطرح شدن كارت هاي صدا ، كامپيوترهاي شخصي براي پخش صدا ، صرفا" قادر به استفاده از يك بلندگوي داخلي بودند كه از برد اصلي توان خود را مي گرفت . در اواخر سال 1980 استفاده از كارت صدا در كامپيوتر شروع و همزمان با آن تحولات گسترده اي در زمينه كامپيوترهاي چند رسانه اي ايجاد گرديد. در سال 1989 شركت Creative labs كارت صداي خود را با نام Creative Labs soundBlaster Card عرضه نمود. در ادامه شركت هاي متعدد ديگري توليدات خود را در اين زمينه عرضه نمودند



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 8:47
امین عباسیان

اميدوار هستم تمامي‌خوانندگان بتوانند به جواب سوالاتشان درباره پروكسي سرور بعد از خواندن اين مقاله برسند. در ابتدا چيزهايي درباره مفاهيم پايه‌اي پروكسي سرور ياد مي‌گيريم. سپس درباره تعدادي از خصوصيات و منافع توسعه يافته نسخه جديد پروكسي سرور ماكروسافت صحبت كنيم.



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 8:44
امین عباسیان

احتمالا هر روزه از اقلام متفاوتي استفاده مي‌كنيد كه شامل‌ LCD مي‌باشند(1). LCDها در اطراف ما يافت مي‌شوند؛ در كامپيوترهاي لپ‌تاپ، ساعت‌هاي ديجيتالي، اجاقهاي مايكروويو، دستگاههاي پخش CD و دستگاههاي الكترونيكي فراوان ديگر، امروزه LCDها متداول شده‌اند به خاطر اينكه اينها نسبت به ديگر تكنولوژي‌هاي نمايشگرها، برتري و مزيت اساسي دارند؛ براي مثال آنها نازك‌تر، با وضوح بهتر و مصرف برق پايين‌تر نسبت به  CTRها (2) ظاهرشده‌اند.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 28 بهمن 1391برچسب:lcd, :: 18:22
امین عباسیان

با افزايش سيستمهاي كامپيوتر و گسترش تكنولوژي اطلاعات , بحث اصلي در علم كامپيوتر از چگونگي جمع آوري اطلاعات به نحوه استفاده از اطلاعات منتقل شده است . سيستمهاي داده كاوي ,اين امكان را به كاربر مي دهند كه بتواند انبوه داده هاي جمع آوري شده را تفسير كنند و دانش نهفته در آن را استخراج نمايند .
داده كاوي به هر نوع كشف دانش و يا الگوي پنهان در پايگاه داده ها اطلاق مي شود . امروزه داده کاوی به عنوان یکی از مهمترین مسائل هوش مصنوعی و پایگاه داده ، محققان بسیاری را به خود جذب کرده است . در این تحقیق ابتدا نگاه کلی بر داده کاوی ، استراتژیهای داده کاوی و... داریم ، سپس  مسأله کشف قوانین وابستگی در پایگاه داده را به تفضیل بررسی کردیم و نگاهی به الگوریتمهای موجود برای آن داشتیم . سپس مسأله کشف قوانین وابستگی در پایگاه داده های پویا را مورد بحث قرار دادیم و الگوریتم های ارائه شده مربوطه را مطرح کردیم .



ادامه مطلب ...


           
شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, :: 18:19
امین عباسیان

DSLچیست ؟
تکنولوژی DSL یکی از انواع انتقال پرسرعت داده است که به جهت دسترسی به اینترنت و همینطور پخش ویدئویی مطرح گردید. این تکنولوژی با استفاده از خطئط تلفن معمولی شمارا قادر می سازد تا از امکانات تکنولوژی جدید استفاده کنید.نوع دیگر همین تکنولوژی ADSL است که یکی از انواع تکنولوژی DSL محسوب می گردد. برای راه اندازی یک سیستم DSL، سیستمهای سخت افزاری ویژه DSLAM باید در پستهای مراکز مخابراتی نصب گردند.پس از نصب این سیستمها و با استفاده از کابلهای تلفن سرویس راه اندازی می شود. بدین لحاظ این تکنولوژی از نظر هزینه برای دولت و مصرف کننده بسیار قابل قبول است، زیرا هزینه کابل کشی مجدد به هیچیک از طرفین تحمیل نمی شود و مصرف کننده این سرویس تنها به یک مودم ADSL احتیاج دارد.
DSL چگونه کار می کند ؟
زوج سیمهای مخابرات که برای تلفن خانگی استفاده می شوند، تنها از یک پانصدم امکانات بلقوه این سیمها استفاده می شود و مابقی بلااستفاده می مانند. حال با استفاده از سخت افزارهایی که بتوانند داده ها را فشرده سازی ، ارسال و دریافت نمایند می توانیم این قابلیت بلا استفاده را هم به کار بگیریم . یکی از این سخت افزارها در پست مخابرات و دیگری در محل استفاده کننده نصب می شود . ارتباط از طریق سیم تلفن قبلی شما بر قرار می شود بدون اینکه اختلالی در ارتباطات تلفنی بوجود آید . حالا به شرط اینکه مودم همیشه به خط وصل و روشن باشد ارتباط شما با اینترنت همیشه بر قرار خواهد بود، در عین حال برا ی مکالمات تلفنی نیز مشکلی پیش نمی آید.
ADSL
فن آوری
ADSL یا Asymetric DigitalSubscriber Line پاسخی است به آنها که به سرعت بالا احتیاج دارند تا با استفاده از آن زودتر به هدف برسند. این تکنولوژی جدیدی است که بر بستر کابل تلفن قدیمی عمل می کند. نصب یک سیستم ویژه در داخل پست مخابراتی هر منطقه، مشترکین تلفن آن منطقه را به سادگی و بدون نیاز به هر نوع دخل و تصرف سخت افزاری و نرم افزاری، از این سرویس بهره مند نماید.
استفاده از سیم کشی های موجود تلفن،
  بدون نیاز به اتصال به دستگاههای حجیم  و پیچیده کار مصرف کننده را بسیار راحت می نماید.
برای داشتن یک اتصال ADSL در محل مصرف کننده تنها نیاز به یک مودم ویژه است. پساز برقراری ارتباط تنها هزینه ثابت خط ADSL که به شکل ماهانه و با توجه به پهنای باند دریافتی به عنوان هزینه دریافت می شود. در حالیکه از ارتباط ADSLاستفاده می کنید، ارتباط تلفنی شما همیشه آزاد و در دسترس است. هزینه تلفن تنها در صورت استفاده از تلفن محاسبه می شود و ربطی به استفاده از خط ADSL ندارد.
 



           
شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, :: 18:17
امین عباسیان
           
پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 12:16
امین عباسیان
           
پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 12:12
امین عباسیان
           
چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 8:4
امین عباسیان
           
چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 8:1
امین عباسیان

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام امیدوارم هر جای ایران که هستید سلامت باشید این وبلاگ رو ایجاد کردم تا شما رو بیشتر با دین اسلام اشنا کنم امیدوارم با نظراتتون منو یاری کنید در ضمن اگه سوالی در مورد مسایل دینی داشتین به موبایلم اس ام اس کنید در اسرع وقت پاسخ میدم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خدا شناسی و آدرس godisalone.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1